Kola

Ráfky kol jsem vybíral zejména podle děr pro šrouby, protože za léta mnohdy drsného provozu jsou vymačkané. Dále je nutné počítat s tím, že kraje ráfků jsou potlučené a poněkud deformované, což může způsobit problém při vyvažování. A téměř ve 100% případů jsou ulámané háčky, které drží poklice. Ráfky jsem vybral nejlepší, co jsem měl a opatrně odbrousil zbytky háčků. Jsou k ráfku přinýtovány, takže jsem postupoval opatrně. Okolí děr pro nové háčky jsem z obou stran očistil. Nové háčky byly objednány v  Německu. S jejich nýtováním mi pomáhal otec, protože bylo nutné, aby jeden ráfek přidržoval a druhý nýtoval. Výsledky vidíte na fotografiích dole. Jako povrchovou úpravu  jsem zvolil matný černý komaxit. Někdo ho doporučuje, někdo zatracuje, uvidím, jak se osvědčí. Ráfky jsem tedy odvezl do komaxitové lakovny a během několika dnů byly hotové. Pak už jen obout a kola jsou na světě. Dokonce se je podařilo i vyvážit. 
rafek3.jpg (92137 bytes) rafek5.jpg (84770 bytes) DSCN9965.jpg (160740 bytes)
Ráfky připravené k pískování a komaxitování  Pohled na nové háčky pro poklice Hotovo, obuto a vyváženo