Palubní deska

 Základ tvoří překližková deska, ve které jsou výřezy pro přístroje a pro poličku a ovládání topení. Také je k ní uchycen třmen volantové tyče. Přístrojový panel tvoří přišroubovaný plech. 

Palubní desku bylo potřeba také vyrobit novou. Je sice možné opět koupit repliku, ale výroba nebyla tolik složitá. Využil jsem toho, že jeden kamarád vlastnil stejné vozidlo a mohl jsem si podstatné rozměry změřit. (pozor, kabina vozu v provedení Kombi je užší) Nepoužil jsem překližku, ale odpadní prkno příslušné tloušťky z nějakého ovocného stromu. Jak jsem z internetu a literatury zjistil, vyráběly se palubní desky v různé, provedení - s ampérmetrem i bez něj. Také hodiny nebyly vždy. Také bylo nutné vyrobit nový plech. Naštěstí jsem mohl využít možností firmy, u které jsem byl tehdy zaměstnán. Jak je vidět z fotografií, původně jsem chtěl použít jiné přístroje a nepočítal jsem s ampérmetrem, ale po získání originálů mi to přeci jen nedalo... Přepínače, kontrolky, apod. jsem se snažil vybrat alespoň s dobovým vzhledem. 

Jak je vidět na poslední fotografii, palubní deska došla velkých změn. Sehnal jsem nepoužitou spínací skříňku i s klíčkem, doplnil jsem zásuvku a taky plechy jsou nastříkány šedou kladívkovou barvou. Dřevěnou desku jsem musel vyrobit novou z překližky, protože do finální kabiny špatně pasovala.

Image00001.jpg (8172 bytes) Image00002.jpg (39158 bytes) Image00003.jpg (161819 bytes)
Nově vyrobený plech Prvotní vzhled - tachometr z trabanta, dřevo ještě není úplně hotové. Ampérmetr chybí. Před opískováním a nastříkáním základní barvou.Už je zabudován ampérmetr a původní přístroje.
Image00004.jpg (131432 bytes) DSCN1964.jpg (120290 bytes) DSCN1966.jpg (126577 bytes)
     
DSCN1987.jpg (146114 bytes) DSCN1998.jpg (157295 bytes) DSCN1999.jpg (141602 bytes)
  Spodní strana  
DSCN2036.jpg (134713 bytes)
Poslední stav