Praha

Dlouhou dobu jsem, hlavně přes inzeráty, sháněl důležité součásti hlavně karburátor, zadní tlumiče. Až se mi na inzerát ozval p. Melichar z Prahy, že má nedaleko od Prahy na zahradě vrak kombíku a, že si mohu přijet a za velmi lidový peníz odmontovat, co unesu. Popravdě řečeno, nečekal jsem mnoho a první pohled na, vlastně už jenom podvozek, také mnoho optimismu nevzbuzoval. Ale na druhý pohled bylo vše jinak !! Na vraku byl původní karburátor, funkční zadní tlumiče, zadní náprava byla před 20 lety prý po generálce a bylo na ní málo najeto. Po odšroubování vypouštěcího šroubu z ní vytékal čistý olej !! Motorem lze i po těch létech točit a vnitřek převodovky je díky oleji bez kousku koroze. (Později byla použita, jako základ pro renovaci). Navrch jsem ještě dostal dílenskou příručku v češtině. Domů jsem odjížděl velmi spokojen a po týdnu jsme návštěvu opakovali, tentokrát jsme jeli s bratrancovým autem s vlekem. Naplnili jsme jak vlek, tak kufr Wartburga. Byli jsme manželkou p. Melichara skvěle pohoštěni, bylo nádherné počasí, skvělá nálada. Díky těmto dílům jsem se dostal s renovací o hodný kus kupředu.
Image00001.jpg (205615 bytes) Image00002.jpg (253620 bytes) Image00003.jpg (199722 bytes)
Takhle to vypadalo. Je až z podivem, že motorem lze točit a převodovka je uvnitř, jako nová.
Image00007.jpg (188375 bytes) Image00004.jpg (155219 bytes) Image00005.jpg (155459 bytes)
Drobné díly u mne v garáži
Image00006.jpg (123787 bytes)
Zadní náprava