Kabina a plechařina
Kabina samotná se shání velmi těžko. Je to pochopitelné, protože každý chce prodat/koupit auto celé. Tato kabina byla ve špatném stavu a bez výdřevy.
Většina výdřevy mi zbyla z předchozí kabiny a po delší době jsem i sehnal truhláře, který by jí opravil. Nicméně i po roce se nic nedělo a nakonec prohlásil, že nemá na tohle čas. Tedy jsem se na naše řemeslníky vykašlal a dřevo postupně objednal z Německa. Dlužno podotknout, že i v tomto případě není vše dokonalé a poněkud nesedí konstrukce rámu dveří.
Renovaci kabiny jsem nechal až nakonec. Představuje (zejména v tomto rozsahu) nejnákladnější část renovace. Ne každý klempířinu umí.
Mimo vlastní kabiny je ještě potřeba opravit zadní blatníky, kryt motoru a vyrobit nový přední nárazník. Přední blatníky jsem shodou náhod sehnal nepoužité ve velmi dobrém stavu.
Kabinu je nutné napasovat na konkrétní podvozek. Vše jsem tedy připravil a po domluvě bylo koncem září 2012 Framo odvezeno k renovaci kabiny.