Tunel a kryt převodovky

Tunel kardanu a kryt převodovky neslouží pouze jako kryty, ale také vyztužují střední díl podlahy. Oba dva jsou připevněny pomocí šroubů. Kryt kardanu, s ohledem na mírné posunutí páky ruční brzdy bylo nutné upravit. Po "odborné" úpravě odborné firmy jsem byl nucen upravit jiný kryt kardanu, který jsem naštěstí měl doma, aby to alespoň bylo ke koukání. Pravda, poněkud amatérsky, ale alespoň jej bylo možné spasovat s krytem převodovky a nevypadal tak, jako když po něm někdo šlapal.

Kryt jsem nařízl a střední část vehnul dovniř. do prázdných míst jsem vnýtoval plechy příslušných tvarů (po marných pokusech o přivaření). Po nátěru základní barvou (s ohledem na použité hliníkové nýty na hliník) jsem vnitřní ostré rohy překytoval a vybrousil dokulata. 

Tunel a kryt převodovky jsem z vnitřní strany natřel nátěrem na podvozky a dosedací plochy na styku s podlahou jsem polepil gumou. Mezery, které vznikly mezi tunelem a krytem převodovky jsem vyplnil zbytky vhodných gumových profilů.

DSCN1845.jpg (125910 bytes) DSCN1922.jpg (144485 bytes) DSCN1916.jpg (151092 bytes)
Tunely kardanu. Ten vrchní je po úpravě odborné firmy. Spodní po mé amatérské úpravě. A výsledek. Mezery mezi tunelem, krytem převodovky a kastlíkem jsem vyplnil zbytky vhodné gumy.