Tunel kardanu a kryt převodovky neslouží pouze jako
kryty, ale také vyztužují střední díl podlahy. Oba dva jsou připevněny
pomocí šroubů. Kryt kardanu, s ohledem na mírné posunutí páky ruční
brzdy bylo nutné upravit. Po "odborné" úpravě odborné firmy
jsem byl nucen upravit jiný kryt kardanu, který jsem naštěstí měl
doma, aby to alespoň bylo ke koukání. Pravda, poněkud amatérsky, ale
alespoň jej bylo možné spasovat s krytem převodovky a nevypadal tak,
jako když po něm někdo šlapal.
Kryt jsem nařízl a střední část vehnul dovniř. do
prázdných míst jsem vnýtoval plechy příslušných tvarů (po marných
pokusech o přivaření). Po nátěru základní barvou (s ohledem na použité
hliníkové nýty na hliník) jsem vnitřní ostré rohy překytoval a
vybrousil dokulata.
Tunel a kryt převodovky jsem z vnitřní strany natřel nátěrem
na podvozky a dosedací plochy na styku s podlahou jsem polepil gumou.
Mezery, které vznikly mezi tunelem a krytem převodovky jsem vyplnil
zbytky vhodných gumových profilů.
|